Handige bestelapp voor de horeca
De horeca-app voor slimme horecaondernemers.
U wilt op een innovatieve manier inspringen op de wensen en behoeften van de moderne consument en tegelijkertijd zonder extra kosten meer omzet behalen in uw horecabedrijf?
Met de MynOber Bestelapp kan uw gast makkelijk, snel en op ieder gewenst moment via de smartphone een bestelling plaatsen of de rekening vragen. Uw gast hoeft daardoor niet meer in de rij te staan of te wachten tot de bediening langskomt.
Eenvoudige en gratis app voor uw gast
Bruikbaar in alle aangesloten horecaondernemingen, en dat zijn er steeds meer!
MynOber is laagdrempelig en werkt heel eenvoudig:
- Download de gratis app voor Android of iOS.
- Scan de QR-code (geen account nodig).
- Bekijk de menukaart en plaats een bestelling.
Daarnaast kan uw gast met de MynOber Bestelapp:
- vragen om service of de rekening,
- inzicht krijgen in de eigen bestelhistorie,
- zonder gedoe aan een andere tafel zitten.
Heeft uw gast via deze horeca-app besteld? Dan is het ook mogelijk om een pushnotificatie te sturen als de bestelling klaar is. Hoe makkelijk en modern is dat?
Optioneel kunt u kiezen om de gast ook via de app te laten afrekenen. Wij zijn de enige Bestelapp die het mogelijk maakt dat de gast niet voor iedere losse bestelling hoeft af te rekenen en bespaart hiermee aanzienlijk tot wel 40 eurocent per bestelling, de gast bouwt zoals gebruikelijk een rekening op en hoeft pas op het einde van zijn bezoek af te rekenen.
Als uw gasten geen app kunnen of willen downloaden, biedt MynOber ook andere digitale mogelijkheden, zoals de Webapp, Handheldapp of Bestelzuil.
Voordelen voor de horeca ondernemer
MynOber is de kers op de taart voor horecaondernemers.
Meer omzet
Uw gasten zullen sneller en vaker bestellen, omdat ze dit op elk gewenst moment kunnen doen. Uw bediening kan zich daardoor meer richten op upsell.
Meer tevreden gasten
U geeft uw gasten meer keuzevrijheid en maakt van het horecabezoek een leuke en gastvrije beleving. Dit leidt tot meer tevreden gasten, die graag bij u terugkomen. Gastvrijheid staat immers centraal in de horeca!
Meer contactmomenten
Doordat gasten via meerdere kanalen kunnen bestellen, wordt er vaker een hapje of drankje geserveerd. Dit zorgt voor meer contactmomenten, waardoor persoonlijk contact wordt gestimuleerd. De bediening kan daardoor meer aandacht geven aan een persoonlijke beleving.
Ondersteuning voor het personeel
MynOber is de oplossing voor het personeelstekort in de horeca door uw huidige personeel te voorzien van digitale versterking. Zonder extra kosten. Ontdek nu wat wij voor u kunnen betekenen en neem vrijblijvend contact met ons op.
Efficientere bedrijfsvoering
Uw personeel weet precies waar de bestelling geserveerd moet worden en foutief opgenomen bestellingen zijn verleden tijd, ook op de drukste momenten. Uw personeel is daardoor minder bezig met opnemen van een bestelling en meer met het gastvrij brengen en presenteren van lekkere hapjes en drankjes.
Binnen één dag aan de slag
MynOber koppelt eenvoudig aan uw eigen kassasysteem en printer(s). U hoeft dus niet te investeren in extra apparatuur en kunt al binnen één dag aan de slag.
Aantrekkelijk voor nieuwe gasten
U onderscheidt zich van de concurrentie, doordat u uw gasten net dat beetje extra beleving, service, gastvrijheid en persoonlijke aandacht kunt geven.
Snel inspelen op acties en trends
De digitale menukaart van MynOber bevat uw eigen logo, huisstijl en prijzen. Heeft u een actie? Dan past u in een paar klikken snel alle menukaarten aan.